סוגי מערכות מיזוג וההבדלים ביניהם

בבואכם לבחור את סוג מערכת המיזוג המומלצת עבורכם ביותר, כדאי יהיה תחילה להכיר את האפשרויות הקיימות. ראשית, צריך להבחין בין שני סוגים בעלי ייעוד שונה, כאשר הסוג הראשון הוא סוג המערכות שמיועדות לקירור בתים פרטיים ומשרדים קטנים. לעומת זאת, הסוג השני אלה הן מערכות מיזוג אוויר שצריכות לקרר חללים גדולים כמו:

  • מוסדות ציבוריים
  • מסעדות
  • בתי מלון
  • בתי חולים ועוד

 

בנוסף לכך, צריך להבחין בין שני סוגים שונים שההבדל ביניהם הוא מטרת הקירור. בעוד שבבית פרטי או במוסד ציבורי המטרה היא רק לקרר את המקום כדי שיהיה יותר נעים לחיות בו, הרי שקיים גם סוג של מערכת שמטרתה יצירת תנאי אקלים מיוחדים. בדרך כלל מערכות מסוג כזה ניתן למצוא במעבדות, בחדרי ניתוח ועוד.

שימו ליעילות האנרגטית של מיזוג האוויר שלכם

 

במידה ואתם חושבים להתקין מערכת מיזוג אוויר חדשה, בין אם זה בגלל שהישנה לא עובדת, צורכת יותר מידי או פשוט לא קיימת, הרי שיש דילמה מורכבת לפניכם. ראשית, יהיה עליכם לבחור את מערכת המיזוג המתאימה לכם ביותר, ושנית, כדאי יהיה גם לשים לב לשאלת היעילות האנרגטית. הימים שבהם איש לא היה שם לב לצריכת החשמל ולכמות שלה עברו חלפו להם, שכן היום המודעות לנושא גדלה, וטוב שכך. היום ניתן לראות לא מעט מערכות מיזוג אוויר שצורכות הרבה פחות חשמל ואתם תראו שמערכת כזאת תשמש אתכם בצורה הרבה יותר טובה לעומת מערכות שצורכות חשמל בלי גבול.

סוגי מערכות מיזוג