ניקוי פילטר במזגן מיני מרכזי

רוצים לשפר את איכות האוויר במזגן שלכם? זה הזמן לניקוי פילטר!

תפקיד הפילטרים או המסננים בכל מזגן הוא סינון האוויר הנשאבי לתוך המזגן ועובר תהליך קירו או חימום לפני שיוצא מתריסי המזגן. רוב הפילטרים מיוצרים בצורת רשת דקה מחומרי גלם סינתטיים כגון פלסטיק וספוג. אם המזגן בבית או בבית העסק שלכם הוא מזגן מיני מרכזי, חשוב שתבצעו ניקיון של הפילטרים כל חצי שנה לפחות. הדרך הבטוחה והנכונה לניקוי פילטר במזגן מיני מרכזי היא באמצעות איש מקצוע המכיר את סוג מערכת המיזוג הקיימת אצלכם.

ניקוי יסודי ושימוש בחומרים מיוחדים למזגן

בכל עבודת ניקוי של פילטרים למזגן ניתן גם לבצע ניקוי יסודי של חלקים פנימיים במזגן. אחת הבעיות הגדולות בכל סוגי המזגנים היא הצטברות של עובש בתוך חלקי הפלסטיק במזגן. את הניקוי מבצעים אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים עם שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים וידידותיים לסביבה. חומרי הניקוי למזגנים מיוצרים בנוסחא מיוחדת המאפשרת לבצע ניקיון יסודי ללא פגיעה באיכות האוויר שתנשמו לאחר תהליך הניקוי. אחת החברות הטובות ביותר לביצוע עבודות ניקוי למזגנים היא חברת אקמ קובי מזגנים בע"מ. החברה ממוקמת בעיר מודיעין ומספקת שירות לאיזורים רבים כגון ירושלים, איזור הדרום, איזור המרכז והשרון.

ניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי

להזמנת שירות מקצועי לניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי, צרו קשר עם צוות חברת אקמ קובי מזגנים בע"מ ותוכלו לשפר את איכות האוויר שאתם והמשפחה או העובדים שלכם נושמים ביום יום. השירות של החברה מוצע לכם במחיר נוח והוגן במיוחד עם צוות טכנאי מזגנים מעולה בעל ידע וניסיון רב בתחום. ניקוי פילטרים כעיקרון ניתן גם לבצע לבד, אך כאשר זה נוגע למזגנים מיני מרכזיים, מומלץ להזמין אנשי מקצועי לבצע זאת. ניקוי הפילטר באופן יסודי, ישפר לא רק את איכות האוויר אלא ישפר גם את תפוקת המיזוג של המזגן ויפחית את הסיכון לתקלות הקשורות לבלאי במזגן.ד

ניקוי פילטר במזגן מיני מרכזי עם אנשי מקצוע

אנשי המקצוע של חברת אקמ קובי מזגנים בע"מ, מביאים איתם ניסיון של יותר מ-26 שנים ברציפות בתחום מיזוג האוויר. ניקוי פילטר במזגן מיני מרכזי יכול להתבצע בצורה מהירה ויסודית על ידי צוות החברה כבר בימים הקרובים. התקשרו עכשיו לקביעת ביקור של טכנאי אצלכם בבית או במשרד.