מערכת מיזוג מתקדמת

מהו מזגן מולטי אינוורטר ולמה הוא מומלץ?

אם אתם מעוניינים להתקין מערכת מיזוג מתקדמת לבית או לבית העסק שלכם, כדאי שתכירו את מערכת המולטי Inverter אשר עשתה מהפיכה בשנים האחרונות בעולם המזגנים. המערכת מציעה חיסכון משמעותי בצריכת החשמל ומיזוג אחיד ונעים בכל אחת מהיחידות הפנימיות של המערכת. ניתן לחבר את המערכת לתעלות מיזוג אוויר או למזגן עילי רגיל ולספק את הפתרון הטוב ביותר לכל חלל במבנה שלכם. היתרון הגדול ביותר של מערכת זו בא לידי ביטוי בשימוש במדחס אחד בלבד כיחידה חיצונית ללא הצורך בהתקנה של מדחס עבור כל מזגן.

מולטי אינוורטר לשליטה בכל חדר!

אחת הבעיות המורכבות ביותר בקירור או חימום של מבנה הוא שמירה על טמפרטורה אחידה לאורך זמן ושליטה על מיזוג האוויר בכל חדר בנפרד. עם מערכת מולטי אינוורטר זה בהחלט אפשרי! זוהי אחת המערכת המתקדמות ביותר הקיימות היום והיא יכולה לספק לכם מענה לכל סוג של מיזוג אוויר הרצוי לכם, משימוש במזגנים עיליים לחדרים ועד שימוש במזגנים סמויים ותריסי מיזוג אוויר. באמצעות יחידה חיצונית אחת בלבד, ניתן להקים מערכת מיזוג אוויר איכותית ומתקדמת ללא צורך בהוספת מערכות חיצוניות עם אפשרות להוספת יחידות פנימיות גם בעתיד על פי הדרישות שלכם.

מיני מרכזי או מולטי Inverter?

שאלה הנשאלת אצל רוב הלקוחות היום המעוניינים להתקין מערכת מיזוג איכותית היא האם כדאי להתקין מזגן מיני מרכזי או מולטי Inverter? התשובה צריכה להיות מותאמת לכל אחד על פי מבנה הבית או המשרד שלו ועל פי צרכי מיזוג האוויר הנדרשים. מזגן מיני מרכזי גם כן בעל יחידה חיצונית אחת, אך עם זאת לא ניתן לחבר אליו יחידות פנים שונות כמו במערכת מיזוג מתקדמת מולטי Inverter. למעשה זוהי המערכת המודולרית למיזוג אוויר האידאלית הניתנת להתאמה על פי כל חדר וחלל במבנה בנפרד ולקבל את ההחלטה האם לבצע הנמכות תקרה עם גבס או ללא הנמכות על פי הבחירה שלכם.

התקנה משתלמת למערכת מיזוג מתקדמת

לקבלת פרטים נוספים על שירותי התקנה של מערכת מיזוג מתקדמת, צרו קשר עם חברת אקמ קובי מזגנים בע"מ המביאה לכם את מערכת מולטי Inverter החדשנית ביותר המספקת מענה איכותי ויעיל לחימום וקירור לכל החדרים בכל סוג של מבנה.