מערכות מיזוג

איזו מערכת מיזוג תתאים למבנה שלכם?

בחירת מערכות מיזוג למבנה יכולה להיות מבלבלת עם מגוון האופציות הקיימות היום, אך עם זאת ניתן לעשות את הבחירה הנכונה באמצעות ייעוץ מקצועי של אנשי מקצוע המומחים בתחום. לפני שאתם עושים את הבחירה של מערכת המיזוג למבנה שלכם, בין אם זה מבנה עסקי ובין אם זה מבנה פרטי, אתם צריכים לבדוק כמה חללים ואזורים במבנה שלכם הם סגורים או פתוחים ובאילו חלקים במבנה ניתן לוותר על פתחי מיזוג אוויר. תכנון כללי של מערכת מיזוג אוויר יאפשר לכם לעשות בחירה מושכלת וגם משתלמת מבחינה כלכלית. היום ניתן להתקין מערכות מודולריות המאפשרות הוספה של יחידות מיזוג גם בעתיד בהתאמה לצרכים שלכם.

מערכת VRV מקצועית מותאמת אישית

מערכת VRV זו מערכת מיזוג אוויר המספקת מענה לשליטה על זרם האוויר עם חיסכון משמעותי בצריכה האנרגיה. בנוסף לכך המערכת מצטיינת ברעש מאוד נמוך ביחס לכל מערכת מיזוג אוויר אחרת הקיימת היום. היתרון הגדול של המערכת בא לידי ביטוי באפשרות התקנה של עד 64 יחידות מיזוג אוויר למבנים בכל סדר גודל. אם אתם צריכים לספק מענה למיזוג אוויר במבנים מסחריים ותעשייתיים, מערכת ה-VRV היא בדיוק מה שאתם צריכים והיא אופטימלית גם להאנגרים גדולים במיוחד ומרכזים לוגיסטיים. רוצים לקרר חדר מסוים ולחמם חדר אחר? גם זו אפשרות במערכת זו.

מערכת VRF שקטה לבית ולעסק

מערכת נוספת המומלצת להתקנה הן בבית והן במבנים עסקיים, היא מערכת VRF הנחשבת לשקטה במיוחד. לעומת מזגן עילי רגיל, מערכת ה-VRF בעלת מנוע המורכב רחוק מאזור המיזוג מה שמאפשר הפחתה של הרעש בתוך המבנה בצורה משמעותית. התקנה של מערכת זו במבנים כמו קליניקות רפואיות, בתי חולים ומרפאות היא אידיאלית ומאפשרת שקט מוחלט בתוך המבנה במקביל למיזוג אוויר איכותי וברמה גבוהה, הן לתקופת החורף והן לתקופת הקיץ.

התקנה מקצועית של מערכות מיזוג

להזמנת שירות התקנה מקצועי של מערכות מיזוג בהתאמה אישית למבנה ולתקציב שלכם, צרו קשר עם חברת אקמ קובי מזגנים בע"מ המספקת שירותי התקנה מקצועיים למגזר הפרטי, העסקי והציבורי כבר קרוב ל-3 עשורים ברציפות ומציעה לכם את שיא הטכנולוגיה של מערכות למיזוג אוויר הקיימות בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *