מערכת מיזוג אוויר

מה כדאי להבין לגבי מערכת מיזוג אוויר

בחירת מערכת מיזוג אוויר אינה מעשה של מה בכך וישנם פרמטרים חשובים, שכדאי לקחת בחשבון. מערכת מיזוג אוויר צריכה להתאים, לצרכים הפונקציונאליים של המשתמשים בה, בעונות השנה השונות. למערכת מיני מרכזית מספר יתרונות חשובים, שכדאי להכיר. למעשה מדובר על יחידה מרכזית, שמזרימה את האוויר, לכל החללים השונים באופן פונקציונלי. למערכת זו יכולת מובנית, לבקרת מזג אויר מתקדמת, עבור כל חדר בנפרד.

מיני מרכזי

בשונה מאופן ההתקנה של מערכת מיזוג אוויר לבית מלאה, במערכת המיני, גם המדחס וגם המאייד מותקנים, מחוץ לסביבה הפנימית של החלל. היחידות המרכזיות הללו, מחוברות באמצעות תשתית של תעלות ופתחים ייעודיים, לכל האזורים אליהם מוזרם האוויר הקר או החם. דימרים המפוזרים במתחם, מאפשרים לשלוט במזג האוויר בכל אחד מהחללים בנפרד, כולל האפשרות להדליק או  לכבות, את מערכות המיזוג בחלק מהחדרים, בהתאם לשימושים השונים בכל עת. מערכת מיזוג אוויר דירתית מסוג מיני כוללת, גם צינור ניקוז יחיד, המוסתר בתוך תעלות האוויר.

מזגן עילי

המזגן המרכזי העילי, הינו למעשה מערכת מיזוג אוויר ואוורור המתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית. גוף המזגן,  לרוב מותקן על גבי קיר חזק ויציב, לצד יחידה פנימית המשמשת כמאייד מתקדם, ויחידה חיצונית של המדחס, המותקן מחוץ לחלל הפנימי של הבית. מערכת מיזוג אוויר לבית מרכזית מהווה פתרון מצוין, עבור חללים קטנים יחסית, בהם המערכת יכולה להביא לקירור או חימום של החללים, באופן יעיל מבחינה אנרגטית ותוך חיסכון בצריכת החשמל. מיקום ההתקנה של מזגן עילי, מהווה יתרון מרכזי בהשוואה למיני. ניתן להתקין אותו בקלות על גבי הקיר במיקום הרצוי, ללא שימוש בחלל הפנימי המוגבל יחסית. הכנת התשתית לקראת התקנת מערכת מיזוג אוויר של, היחידה החיצונית הינה פשוטה יחסית. 

הזמנת מערכת מיזוג אוויר מהמומחים

אם אתם מתלבטים לגבי איזו מערכת מיזוג אוויר תתאים לבית שלכם, קובי מזגנים הם הכתובת בדיוק בשבילכם. החברה מתמחת בתכנון מערכת מיזוג אוויר דירתית אופטימלית לכל לקוח, בהתאם לגודל הדירה ולדרכי השימוש הצפויים, לאורך העונות השונות. כל מערכת מיזוג אוויר ואוורור שקובי מזגנים משווקת לצרכנים, מגיעה באחריות מלאה של היצרנית ומותקנים על ידי טכנאים מוסמכים ומנוסים, בהתאם להוראות היצרן. הניסיון והמומחיות של החברה, מאפשרים לה לספק מגוון פתרונות משתלמים, ללקוחות מכל המגזרים.