התקנת מזגן מיני מרכזי בבית

מה חשוב להבין לגבי התקנת מזגן מיני מרכזי בבית

התקנת מזגן מיני מרכזי בבית מאפשרת ליצור, מערכת מיזוג חסכונית מבחינה אנרגטית, אשר פועלת על מנוע בודד ומעבה יחיד. המערכת, כאשר היא מתוכננת היטב ומותקנת באופן מקצועי, מאפשרת הזרמה יעילה של האוויר, לכל חלקי הבית. כיום ניתן גם לראות דירות חדשות רבות, בהן התשתית הבסיסית עבור, התקנת מזגן מיני מרכזי בבית כבר נכללות בבנייה הבסיסית. הדבר מאפשר התקנה בעלויות נמוכות, תוך שימוש בתשתיות המובנות של הבית, ללא צורך בתוספות של גבס.

אפקטיביות שימושית ועיצובית

גם במהלך שיפוץ דירות ישנות, ניתן לראות התקנת מזגן מיני מרכזי וגבס בהתאמה. הנמכת הגג באמצעות גבס מאפשרת, יצירת תשתית עבור המזגן עצמו, לצד תעלות להעברת האוויר המוסתרות מהעין. הפופולריות של התקנת מזגן מיני מרכזי וגבס נובעת משיקולי עלות, של הבנייה והאפשרות היעילה, להתאמה של כוח המזגן וגודל החללים. למזגן מיני מרכזי יתרונות גם מהבחינה העיצובית. התקנת מזגן מיני מרכזי חסכוני משפרת את איכות הדירה, תוך הסתרה של מרבית המרכיבים הכעורים מתחת לגבס.

חיסכון אנרגטי

להתקנה של מספר מזגנים נפרדים עבור כל חדר, מתלווה מחיר עיצובי גדול יותר, בגלל מספרם הרב של המרכיבים החיצוניים אשר מכערים, הן את החדרים עצמם והן את המראה החיצוני, של המבנה, עם המנועים והמעבים. חשוב להבין מראש את דרכי השימוש הצפויים בבית במיזוג האוויר ולתכנן, מערכת חסכונית באנרגיה. התקנת מזגן מיני מרכזי חד פאזי מאפשרת, להתאים את התפוקה, בהתאם לעומס החום, של כל חדר בנפרד. כך התקנת מזגן מיני מרכזי חד פאזי יכולה לספק בטווח הארוך, חיסכון משמעותי בצריכת החשמל הכללית.

התקנת מזגן מיני מרכזי בבית עם המקצוענים

אם אתם מתלבטים לגבי התקנת מזגן מיני מרכזי בבית הגעתם למקום הנכון. לחברת אקמ קובי מזגנים, ניסיון רב בהתקנת כל סוגי מערכות המיזוג מאת החברות המובילות בארץ. הניסיון של החברה מאפשר לה להציע, תכנון מערכת מיזוג אופטימלית לכל לקוח פרטי או עסקי, בהתאם לאופני השימוש ולחללי המבנה. התקנת מזגן מיני מרכזי חסכוני של אקמ קובי מזגנים, יכולה להבטיח לכם מערכת יעילה, קלה לתפעול שוטף וחסכונית מבחינה כלכלית. צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו, בטלפון או כאן באתר והתייעצו אתנו, לגבי גיבוש פתרון אופטימלי, המותאם לצרכים הספציפיים שלכם.